No niin, olen sitten muuttanut uuteen kotiini. Kaikenlaisia vaikeuksia oli muuttopäivänä ja sitä edeltävänä päivänä, mutta loppu hyvin kaikki hyvin!

Reilun viikon olen uudessa kodissa asunut ja hyvin on mennyt. Lapsia on ikävä, mutta ollaan nähty kuitenkin suht usein. Ja ensi viikolla he tulevat mun luo =)  Mennään varmaankin jonain päivänä käymään Korkeasaaressa, jos vain sää suosii eikä vettä vihmo.

Miestä ei ole ollut yhtään ikävä. Olen saanut nukuttuakin ihan hyvin, vaikka aluksi pelkäsin yksinäisiä öitä. Että miten niistä selviän. En ole vielä kaikkia tavaroita saanut purettua, mutta hiljaa hyvä tulee. Vielä ei ole keittiössä pöytää ja tuoleja, ne saan lauantaina. Samoin pesukoneen. Olen pikkupyykit pessyt käsin ja isommat pesin juhannuksena vanhempien luona.

Juhannus. Se oli erilainen. Lapset olivat isänsä kanssa, joten kovin oli hiljaista mökillä. Kyllä me mökille mennään lasten kanssa vielä tänä kesänä. Sitten sitä riittää taas elämää.

Olen hieman eristäytynyt ulkomaailmasta. Olen yksin kotona ja katson telkkaria. Nettiyhteyttähän mulla ei ole ainakaan vielä kotona, vaan täältä töistä käsin luen sähköpostit ja muut jutut. Katsotaan nyt, hankinko edes nettiä kotiin. On sen verran rahat tiukilla lähiaikoina, kun kaikenlaista pitäisi kotiin hankkia. Esimerkiksi mattoja pitäisi ostaa... Ja eteiseen ja olkkariin lamput. Makkariin jo ostin, mutta vielä kun saisi sen ripustettua =)

On mulla yksi ystävä ollut tukena ja turvana. Yhdessä ollaan käyty shoppailemassa pari kertaa. Ja huomenna pojan kummitädin kanssa kaupoille. Tosin joudun olemaan pari tuntia töistä pois, kun hän ei pääse kuin päivisin. Viikonlopun aikana olis kyllä kämppä saatava kuntoon. Lapsien olis mukavampi tulla, kun ei kaikki ole ihan sekaisin.

Ja joo, imurikin pitäisi ostaa... Mistähän sitä rahaa saisi...